Κυριακή 26 Ιουλίου 2009

Ένα πόδι λιγότερο (από το έργο ''Ένας κάποιος peter cook'')




Μάνατζερ: Δεσποινίς Ρίγκμπυ, γλυκιά μου Εστέλλα, θα στείλεις σε παρακαλώ τον επόμενο διαγωνιζόμενο;
(μπαίνει ο διαγωνιζόμενος. Έχει μόνο ένα πόδι και μπαίνει με κουτσό)
Πώς είστε καλώς ήρθατε.
Σπίγκοτ: Καλώς σας βρήκα.
Μ:Είστε ο κύριος Σπίγκοτ έτσι δεν είναι;
Β:Βεβαίως Σπίγκοτ το όνομα μου ηθοποιός το επάγγελμα μου.
Μ:Βολευτείτε παρακαλώ. Κύριε Σπίγκοτ είστε εδώ εάν δεν απατώμαι για τον ρόλο του Ταρζάν.
Μ:Μάλιστα.
Σ:Αγαπητέ κύριε Σπίγκοτ δεν θα μπορούσα να μην παρατηρήσω, σχεδόν αμέσως μάλιστα, πως είστε ένας άνδρας με ένα πόδι.
Μ:Α, το παρατηρήσατε…
Σ:Όταν κάποιος βρίσκεται στην πιάτσα τόσο καιρό όσο εγώ, αγαπητέ κύριε Σπίγκοτ παρατηρεί τέτοιες λεπτομέρειες σχεδόν ενστικτωδώς.
Σ:Μάλιστα.
Μ:Λοιπόν, εσείς αγαπητέ κύριε Σπίγκοτ, ένας άντρας με ένα πόδι ,διαγωνίζεστε για τον ρόλο του Ταρζάν.
Σ:Μάλιστα.
Μ:Έναν ρόλο που είναι παραδοσιακά συνδεδεμένος με… πώς να το πω, δίποδους αρτίστες.
Σ:(Αμήχανα )μάλιστα.
Μ:Και παρόλα αυτά εσείς, ένας μονοπόδαρος υποβάλετε αίτηση για τον ρόλο.
Σ:Μάλιστα.
Μ:Έναν ρόλο για τον οποίο δύο πόδια μοιάζουν να είναι η minimum προϋπόθεση. Τι θα λέγατε κύριε Σπίγκοτ, να σας υποδείξω με λίγη ίσως αχρείαστη έμφαση, το πού παρατηρείται η ανεπάρκειά σας σχετικά με τον ρόλο;
Σ:Μάλιστα θα ήταν καλό.
Μ:Όντως θα ήταν καλό. Εάν έπρεπε με μια γενναία δόση έμφασης να σας υποδείξω, θα έλεγα πως η ανεπάρκειά σας παρατηρείται στον τομέα τον ποδιών.
Σ:Των ποδιών.
Μ:Ναι των ποδιών αγαπητέ κύριε Σπίγκοτ. Στον τομέα αυτό υπολείπεστε κατά ένα πόδι. Το δεξί σας πόδι μου αρέσει. Μου αρέσει το δεξί σας πόδι .Ένα υπέροχο πόδι για τον ρόλο .Αυτό είπα μόλις σας είδα να μπαίνετε. Είπα ‘’βρε μπαγάσα να ένα υπέροχο πόδι για τον ρόλο’’. Δεν έχω τίποτε απέναντι στο δεξί σας πόδι. Απέναντι στο δεξί σας πόδι. Το κακό είναι πως απέναντι …ούτε και εσείς. Χάνετε λίγο προς τα αριστερά.
Σ:Είναι μια ανεπάρκεια
Μ:Είναι όντως μια ανεπάρκεια. Θεωρώ πως το κοινό δεν είναι έτοιμο να αντικρίσει το θέαμα ενός μονοπόδαρου Ταρζάν, που χοροπηδά στη ζούγκλα φωνάζοντας ‘’γεια σου Τζέην’’.
Μ:Μάλιστα.
Σ:Αλλά μην απελπίζεστε. Θέλω να πω στο κάτω κάτω υπερτερείτε σαφώς ενός άνδρα χωρίς καθόλου πόδια.
Μ:Έχω τα διπλάσια!
Σ:Τα διπλάσια πόδια, προηγείστε κατά 100%.
Σ:Άρα υπάρχει ακόμη ελπίδα;
Μ:Μα και βέβαια υπάρχει ελπίδα κύριε Σπίγκοτ. Θέλω να πω, πως άμα δεν βρεθούν καθόλου δίποδοι ηθοποιοί τους επόμενους ας πούμε 18 μήνες, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα, να είστε εσείς, ένας μονόπους, αυτός με τον οποίο θα έρθουμε σε επαφή για τον ρόλο.
Σ:Σας ευχαριστώ, ευχαριστώ πολύ.
Μ:Να είστε καλά κύριε Σπιγκοτ και καλή τύχη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: